13-14 листопада відбувся тренінг для продавців і дилерів ТОВ "Века Україна"

13-14 листопада відбувся тренінг для продавців і дилерів ТОВ "Века Україна"

Додано 20/11/2007 - 19:27, admin

"ПЕРЕГОВОРИ ПРИ АКТИВНИХ ПРОДАЖАХ" ДЛЯ ПАРТНЕРІВ КОМПАНІЇ "ВЕКА УКРАЇНА"
 

13-14 листопада відбувся тренінг для продавців і дилерів ТОВ "Века Україна" "Переговори при активних продажах", що провів Валерій Глубоченко, бізнес-тренер і керівник компанії InforManager. Це був перший тренінг у рамках річного навчання для своїх партнерів, що організувала одна з найбільших компаній в галузі розробки й виробництва віконних і дверних профілів.
 

Проблеми, з якими найчастіше зіштовхувалися представники компаній, були наступними:
Як правильно почати переговори й довести їх до перемоги? 
Як правильно пояснити співвідношення ціни і якості? 
Як успішно вирішити конфлікти або невдоволення клієнта? 
Як провести переговори по телефону? 
Як утримувати потрібних клієнтів і сказати «ні» небажаним замовникам? 
Як домагатися великих замовлень? 
Як забезпечити 100% передоплати від клієнта?

Структура тренінгу дозволила розглянути всі ці питання й потренуватися в їхньому вирішенні: 
Що таке переговори.
Перший контакт із клієнтом.
З'ясування потреб і мотивація клієнта на покупку саме нашої продукції.
Презентація рішень покупцеві.
Робота із запереченнями й сумнівами покупця.
Завершення переговорів.

По відгукам учасників, тренінг показав їм "як можна боротися із запереченнями клієнтів; розташовувати до себе в процесі розмови; тактовно дізнаватися в покупців їх побажання, не вступаючи в конфлікт; як правильно презентувати клієнтові пропоновану продукцію й переконати його, що вона є кращою": 

"Мені було дуже цікаво пройти цей курс. Було багато питань, які мене цікавили, що як працює в цій галузі. Актуальні теми, наприклад: як боротися із запереченнями, як поводитися з агресивними клієнтами. За допомогою цього курсу мені стало зрозуміло, з яким підходом треба зустріти клієнта і його власною продукцією. Одержав гарні рекомендації щодо системи знижок, як і в якому випадки застосовувати знижку й при цьому не втрачати грошей", - В'ячеслав Б., менеджер по продажах компанії "Вікно Плюс".

"Пізнавально! Багато для себе відкрив! Такі речі, на які раніше просто не звертав увагу. Більш глибоко зрозумів психологію покупця: що є не тільки бажання купити, але також і глибинні питання, які рухають покупцем. І як продавцеві, мені треба до них дістатися",- Олександр П., менеджер з реклами компанії "Віндзор".

"З даного тренінгу я дізнався багато чого в сфері правильності ведення переговорів. Правильної постановки питань із урахуванням своєї користі. Головне, що все отримано в стислій формі й конкретно по темі, без зайвої "води". Окреме спасибі тренерові за живе приведення прикладів, проведення ігор і допомоги в поясненні будь-яких питань", - Єгор А., начальник відділу продаж "Компанії АРД".

"На тренінгу довідався про багато речей, про які раніше не замислювався. Цікавого було багато - як переконувати, правильно вислухати й зрозуміти клієнта, щоб потім задати правильні питання й зуміти переконати клієнта вибрати саме нашу фірму. Спасибі Валерію за дуже цікавий і повчальний тренінг!" - Олександр А., директор компанії "Інтергарант".

Хочете підвищити кваліфікацію своїх продавців, тим самим поліпшивши якість спілкування зі своїми покупцями, збільшити кількість угод, зменшити відсоток знижки, а конфліктних покупців перетворити у своїх кращих покупців?

Заявки від наших партнерів на участь у тренінгу "Переговори при активних продажах"
приймаються по телефону (044) 390 95 02.