21-22 травня пройшов тренінг на тему "Стратегії продажів корпоративному клієнтові"

21-22 травня пройшов тренінг на тему "Стратегії продажів корпоративному клієнтові"

Додано 23/05/2009 - 13:08, admin

Цільовою аудиторією тренінгу були керівники компаній, комерційних служб і відділів маркетингу, а також менеджери з продажу, що працюють з корпоративними клієнтами і дилерами в комплексних (складних) продажах.
Метою програми було подальше збільшення об'єму і прибутковості продажів за рахунок збільшення стабільності і передбаченості процесу комплексних продажів.
За два дні учасники тренінгу комплексно випробували в ігрових ситуаціях всі отримані знання і до кінця тренінгу максимально відпрацювали програму:

  • визначати структуру центру закупівлі клієнта.
  • виявляти ключові установки клієнта, що сприяють або перешкоджають операції.
  • формувати установки, направлені на досягнення спільної задоволеності клієнта і продавця від операції.
  • уникати небажаних продажів.